Rabu, Disember 17, 2008

Saja2...

Pedihnya hati, saat ia dilukai..............

Dah lama tak update blog ni... Aku selalu post lirik lagu yg brkenaan dgn prasaan aku... Setiap masa sibuk ngn dunia Travian.... Hari ni aku luangkan masa gak utk menjenguk..... Ramai member yg complaint tak leh nak comment.... Alah, ikut jer easy step tu, sure boleh.... Ada gak yg janji nak post, hmmm bayang pun tak ada....

Hari ni aku nak bicara pasal ...... pasal apa ya? Entah, aku taip je apa yg terlintas, tak nak edt2 dah terus nak post.... hehheeh nak buat kerja giler sikit hari ni...
Hari ni aku rasa kosong, kosong sangat, nak layan YM member pun malas.... Sorry Ida, Iah.... I'm not in good mood actually... sebab tu saja jer aku sibukkan diri lagi ngn Travian...

Kadang2 terasa cam hidup ni tak ada makna..... Kadang2 boring semacam, ada yg tak kena ngn aku ni...... Sbnarnya aku rasa sakit hati.... tah brapa kali dah nk kna makn hati ngn org....
Susah kan? Kita tak kan dapat apa yang paling kita nak.... Tapi kalau mmg kita tak leh dapat, knapa kita mesti terus mngharap? Plik....

Itu lah hati, susah betul nak pujuk.... Knapa mesti trluka ya? Itu pngalaman, utk terus tabah... Tapi, rsa sangat sakit kan? Mmg kalau dah lama simpan.... Bagusnya kalau hanya ada kbahagiaan dn kseronokan dalam hidup.... Ceria jer sentiasa.... Langsung tak ada masalah nak pikiir...... Camna ya? Aku dah tak sanggup dah ada masalah jer..... Boleh tak hidup tenang sikit? Hmmm boleh, jgn peduli org..... Tp, kalau kita slalu ingt kat org, camna nak buat ya? Jangn layan.... Snng nya.... Boleh ke? Tp makin aku ingt, makin pedih hati....

Arrggggggghhhhhhhhhhh...... Tension !!!!!

2 ulasan:

  1. things that we really want is the hardest thing to achieve..:)

    sama mcm travian la..hehe

    BalasPadam
  2. Owh kalau saya boring, bosan giler, saya pergi jalan2 tengok gelagat orang mcm kat shoping complex ke, tmn rekreasi ke, tepi pantai ke asal yg ramai manusia dgn mcm2 ragam serta gayanya..
    Bile dh teringat travian, baru balik umah..huhu

    BalasPadam