Isnin, September 14, 2009

Latest ....

Slm all...

Pada knalan2 ku...

Dah terlewat nk ucap Slam Ramadhan, kn..
Tapi klu Slam Aidilfitri tu, baru best...
Sha ucapkan Slamat Hari Raya Aidilfiri kpada umat Islam,
dan slamat kongsi raya pada yg bukn Islam...

Ida......
Pe khabar ko..
hehheeh diam ja?
Majuk kat aku kot...
hikhikhik
Beb...............
Aku rindu giler kat ko........
Mana gambar konvo ko janji ngn aku..........
Ades hampehnya..

Iah...
Adeh sian aku kat ko..
Yg ko nk ikut jejak langkah aku tu buat apa...
Jgn lupa nnti bila kita jumpa,
ingtkn aku tuk tampor ko..
Hei...suka sgt cari masalah...

Mmber2 travian....
Ade per nak komen ke smpena prknalan kita ni...
Meh ler, sudi2 ler post comment kat sini...
Tak lama lgi akn kuar blog khusus tuk dunia Travian kita..
tngah cari n kumpul bahan ni...

Akhir skali...
Sha nk ucapkan Maaf Zahir Batin pada semua....
klu ada terkasar bahasa, tersalah silap tu harap maafkn...

Regards, Luv n Truely..
Sha.Ina

1 ulasan:

  1. adeii..pedih ni.aku mmg nak ikut ko sbb ko kan kwn aku..haha.aku sahabat sejati.x ley x ikut kena ikut gak..aku igt aku teror upernya x..kiki

    BalasPadam