Rabu, Mei 05, 2010

New story..

Aku benar merindui blog aku ni..

Spnjang aku xde tenet, hariku brlalu tnpa seri.. dn aku cuba mngbil pluang itu utk lbih mngenali diri sndiri.. Aku mnemui diriku yg hilng trlalu lma, dn aku brsyukur tidk trlalu lewat mnemuinya kmbli... dan aku akui, hidup ini mnjadi lbih brmakna....

Sharusnya kita sedari, pngalaman mmbuatkan kita lbih matang, dn ianya smmngnya bnar.. Aku lbih matang mngnali hati budi manusia dn mnilai erti kasih syg.. Syg aku pda dia tdak lg sprti dulu.. tapi aku sntiasa mndoakan kbahgian dirinya slamanya..
Brcerita tntg dia yg baru, mmbuatkn aku happy.. mmikirkn sja tntg dia, mmbuatkn aku trsnyum.. tak, tak.. aku blum cintai dia.. tapi aku tk nafikan aku bnar suka dia.. Dia mmbuatkan aku trsnyum, trtawa dn bahagia... Aku rsa dihargai dn drindui... Dia sntiasa ada di sisiku, mmbrikan nsihat dan smngat... tak.. aku lngsung tidak mnyimpan harapan brlbihan, ckup ada dia dsisi aku mnmani dn mmbhagiakn hdupku...

Xhubby aku pulk mmbuatkn aku rimas... huhuhu... gila talk kot dia dh... Npa dia tk fhm hati aku yer... Aku dh x boley trima dia mcm dlu... btul x boley...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan