Khamis, Februari 10, 2011

New Life

Lma aku tk mnctat ssuatu di sini, tba tba trngat blog yg lma dh trbiar..
Tk ada yg bru tntg aku, cuma aku dh krja yg agk stbil aku rsa, gji pun dh naik byk ( hehhehe )..
Aku krja dlm bdang aku dlu jugk, lbih kurg je dlm Human Resources Field, tp skrang aku cuma wt kja krja Administration.. Best gak arr, time rilek, rileks ler, time bz mmg bz giler, tme bosn, aku gi me'round..'
Psal ex aku, de jugk sllu mnlefon dn sms, ajk rjuk blik, th ler kkdang aku rsa sjuk hti, tringt jgk knangn-knangn dulu, yelh, spuluh thun pnya citer.. Tmbh bla fkir prob aku ngn sdia skrg ni, lg la aku ingt dia, kn.. Tp bla dia mngjak aku jmpa, trus aku rsa mluat thap gaban.. Sdia ni pulk wat aku skit kpla la pulk.. De gk pmnat stia aku ajk kwin, nk tburkn aku ngn duit ( nk jual 3 bdang tnah klu aku stju kwin ngn dia ) leh cya ke? hehehhe, nth lh, bukn aku tk nk ( alasn nih ), mak aku tk bg.. kekekke.. De yg sorg ni bru duk usha aku, sllu gk duk cll ajk jmpa, hmm llki.. mlas aku nk lyan.. yg sorg ni pulk trus ajk kwin, tp de sdra dia kwan zman SPm aku dlu, segan lh,.. apa aku nk jwab ngn dia klu dia kna pnggil aku "makcik"..? wakakaka.. klkar dnia ni.. yg kta nk sngt, sush nk dpt, yg kta tk nk, mcm2 dtg.. Ya Allah, tbhkan htiku..
Adios, jmpa lg nnti..
:)

2 ulasan:

  1. apapun yg blaku..smuga ko tabah harungi sume tu..insan setabah ko selalu dlm pemerhatian Allah SWT :)

    BalasPadam